Kızlar bebeğim 2 aylık olduğu gece saat 23 00 a kadar felan kendim yatağa geçene kadar bebeği salonda uyutuyorum ama rahat hareket edemiyorum ne bir yemek ne bir iş ufak seste uyanıyor herkes bebeği yatak odasında uyut ne bu sürekli dibinde diyor siz nasıl yanınızdan ayırıyorsunuz lütfen bana yol gösterin gece zaten yanımda da gün içinde odamızda park yatağında yatırmak istiyorum cesaret edemiyorum yatıranlar beni motive ederse çok sevinirim 2 aylık olduk