ikibebelianneolucam Kızlar 2 yaşında bebeğim var ve 6 aylık hamileyim zaten kötü geciyor hamilelik ama evi süpürmeyince kendimi daha kötü hissediyorum bu bir hastalık mı illa etraf düzenli temiz olacak
bisenakillisinzaten ikibebelianneolucam ev düzenli ve temiz olduğu halde süpürüyorsanız takıntı olmuş olabilir Bu da zaten OKB ye giriyor
ekimkizi_ ikibebelianneolucam ev kirleniyorsa kırinti oluyorsa normal ama temiz evi süpürüyorsaniz takinti olabilir,çocuklu ev illa ki kırıntı toz olur diye düşünüyorum mesela ben mutfaği her gün süpürsem olur hatta her öğün😀
surprizbebe ikibebelianneolucam bence hastalık. Ben çalışıyorum normalde de her gün süpürmezsdim şimdi evdeyim yine süpürmüyorum her gün. Haa mutfak alınıyor tabi hemen hemen her gün. Salonda oturuyoruz orayı da sıkça süpürmeye çalışıyorum ama yine her gün değil
papatyagibi ikibebelianneolucam Her gün robot süpürüyor valla İki cocuk var ister istemez döküntü oluyo
Lolik ikibebelianneolucam çocuklu evde yaşanılan alanı bir kere süpürmek bile yetmiyor, dün salonu üç kere süpürdüm 😄 neden hastalık olsun ? Bugün akşama kadar süpürmiycem yine batıyor zaten dedim ve şuan her yer kırıntı toz . Aman aman titiz deli gibi temizlik yapan biride değilim yani ama evde çocuk var ve batıyor
Balkizlarim ikibebelianneolucam Her gün evi süpürüyorum günde 3 e bile çıktığı oluyor 3 çocuk bir kedi 2 kuş 🫣
alpsmother_ ikibebelianneolucam bence çocukla normal yani her gün toz oluyor bende günlük süpürürüm ve her seferinde de filtre doluyorsa demek ki boşuna değil
forumgurmesi Ne alakası var bazı evler aşırı toz oluyor, her gün süpürmezsen küçük çocuk sürekli yerlerde sürünüyor mecbur her gün süpürülecek. Ben günde iki kere robot çalıştırıyorum ev tertemiz olmazsa içim asla rahat etmiyor.
Enu ikibebelianneolucam günlük mü? 1 yaşında bebemle günde 5 kere süpürge açıyorum 😩 sürekli bişey döküyor çünkü her yere
shiningmother34 ikibebelianneolucam 140 metre evi her gün süpürüyorum ve bence bu takıntı falan değil çocuklu ev hijyen önemli☺️
BuzluKahve ikibebelianneolucam Robot ce şarjlı süpürgem var. İkisi de her gün çalışıyor. Ama kablolu olsa her gün süpürmezdim, üşenirdim
niloyaaa ikibebelianneolucam günlük ev süpürmek hastalıksa ben kesin hastayım Çünkü şarjı dikey süpürgem var beş yaş oldum ve dört aylık kızım var. Süpürge elim ayağım sürekli elimde :)
Sedsedsed ikibebelianneolucam köpeğimiz var kızımın oyuncakları kıl tüy olmasın diye sürekli süpürüyorum ve asla bir hastalık değil neden olsun?sadece süpürmeklede kalmıyorum 2 günde bir siliyorum da ben. Yaşadığım alan temiz ve düzenli olmazsa asla güne başlayamıyorum ve enerjim olmuyor.