symkrtss Bebeğinizin gelişimi normal zamanında mi oldu yoksa düzeltilmiş zamanında mı? Yani ilk göz teması ilk gülümsemesi 2 3 aylıkken mi oldu? Bir de gaz sancıları var mıydı ne zamana kadar sürdü🥲?
3kedili2bebekli symkrtss birinde gaz sancısı 4 ay sürdü diğerinde 3 ay 32 haftalık dogdular 8. Aya kadar gelişim geriden geldi dönmeyi bile 6. Ayda başardılar ama 8. Ayda emekleme tutunup kalkma sosyallik derken aldı başını gitti şimdi 14 aylıklar yaşıtlarını beceri olarak yakaladılar ama hala minyonlar
sek_kahve symkrtss benimkilerin gelişimi hep kronolojik tarihe göre oldu. Ama takiplerini düzeltilmişe göre yaptım. Gaz durumu 4-5 ay kadar sürdü
luna93 irosunannesi of bu gaz sancilarini napicam ya, damla ise yaramiyor, masajla cok zor oluyor, ve surekli surekli masaj gerekiyor bilmiyorum gunde kac defa masajlar yapiyorum belki 20 defa….
zeynepyildiz Bebeğim 3 ay erken doğdu, gelişimi düzeltilmişe göre ilerliyor normalde 6 aylıkken 3 aylık bebek düzeyindeydi yani