Kızlar bilgisi olan var mı kızım dün dustu kolu altinda ters kaldı cok ağladı canlatamıyordu doktora götürdük acil anlamadi bugun ortopediye gittik dirsegi cikmis yerine oturtup alciya aldilar 1 hafta alcidan sonra kontrol edecek doktor basina gelen var mi 1 haftaya duzelir mi cok agladi alcisiz duramadi alciya alinca rahat yani agrisi yok cok üzülüyorum