ygmrkmsl Kızlar 16 gün önce sezaryen ile doğum yaptım ameliyata girmeden önce jiletle temizliğimi yapmıştım şimdi dikiş bölgemi keserim diye jilet yapmaya çekiniyorum ağdaya ne zaman gitmek gerekir sizler nasıl aldınız?
cikolatakarma_ ygmrkmsl jiletle alabilirsin dikiş bölgesini bi süre alma canın yanarsa istersen aladabilirsin ben almıştım birşey olmuyor ağdayı bi süre kullanma canım daha çok yeni 16 gün dikişine zarar gelmesin
kalbiminbebegi ygmrkmsl merak ettim n’aptınız, bende ağdaya gidiyorum normalde şimdi nasıl olucak bilmiyorum, yaptınız mı Ağda 🙈
ygmrkmsl kalbiminbebegi Ayy yapamadım korktum 40ım çıktıktan sonra bi cesaret köpük ve jiletle aldım 😅
Mnli kalbiminbebegi ben hamilelikte hep ağdaya gittim 40 ım çıktı kanamam bitince yine gittim jilet yapıp sertleştirmeyin iyi bir yere gidin alan kişiye söyleyin dikiş bölgenize sürmez zaten dikkatlice alır