ballibadem_ Oğlumun alt iki dişi var birkaç gündür memeyi biraz emip ısırıyor. Refleks olarak yüz ifadem değişiyor tabii canım yandığı için sonra yüzüme bakıp ağlıyor. Böyle bir durum yaşayanınız var mı daha önce? Ne yapmalıyım
Belinays_mom ballibadem_ tabiki bizimde başımıza gelmiş ve kızım 14 aylık hala devam ediyoruz muhtemele. Diş sancısı çekiyor ve sizde ani tepki verdiğiniz için korkuyordur . Biliyorum çok zor ama daha sakin olmanız gerekecek
ballibadem_ Belinays_mom ani tepki vermiyorum çok canım yanıyor bağırmamak için zor duruyorum yine de hiç sesimi çıkarmıyorum ama yüz ifadem ister istemez değişiyor. Bugün birini kanattı hatta yine de fazla tepki vermedim ama ağlıyor ve emmeyi bırakıyor
alparslan14subat ballibadem_ aynı şeyi birkaç ay önce ben yaşadım oğlum emmek istiyor ama memeyi ememiyor ısırıp bırakıyordu dişi ağrıyor yavrum ya tetagil aldım ben bir arkadaşım önerdi alın hemen sizde o kadar iyi geliyor ki ağrısına çocukta rahatlıyor
ballibadem_ alparslan14subat tetagili biliyorum ama doktorum tavsiye etmedi. Hiçbir jel veya granülü verme dedi sağlıksız olduğunu söyledi ben de almadım. Aslında tetagili bazı doktorlar tavsiye ediyor Osman Gönülal da paylaşmıştı sanki
alparslan14subat Biraz pahalı 700 tl civarı ama bebekte ne huysuzluk kalıyor ne ağrı ben bittikçe alıyorum onu çıkaranada dua ediyorum 🤲🏻