Merhaba oğlumda geniz eti olduğunu öğrendik şuan ilaç kullanıyoruz eğer küçülme olmazsa mecbur ameliyat olacak fakat ben kendi oturduğum memlekette yapmak istemiyorum doktorun kendiside zaten iyi bir doktora götür öyle ameliyat ettir dedi abim konyada görev yapıyor o yüzden oraya gitmeyi düşünüyorum fakat bilmediğim için soruyorum önereceğiniz bildiğiniz iyi bir doktor varsa lütfen yardımcı olurmusunuz