asinem Bebeğim huzursuz hissediyorum sürekli bir çığlık atıyor, el ağızda bolca salya bugün içerisinde 3 kere kakasını yaptı 3.artık sulu sarı kaka gözüme farklı geldi diş olabilir mi diye düşündüm başına gelen var mı ?
ByAslan asinem bebeğim 4. Ayda huzursuzları ağzı salya aktı gece uyumadı 1 hafta sürdü snra 2 diş çıkardı rahatladı . Sizinde diş olabilir hem salya hem ishal diş belirtisi gibi
escenko Ay benim kızım da öyle ama henüz 3 ay 3 günlük . Diş olabilir mi gerçekten? Kuzenimin bebekken dişi 4 aylıkken çıkmış 😥
asinem escenko 3.ay başından beri el ağızda salyalı ama diğer saydığım belirtiler yoktu keşiften diyordum sizinde öyle olabilir belki ishali vs çığlıkları sürekli beni dişe itti