Selam herkese kızlar benim kızım 3 yaşında suyu hiç ama hiç sevmedi bebekliğinden bu yana bende evde kendim meyve sıkıyorum yada dışardan alınan paket meyvesuyusu veriyordum arada özellikle yazın çok istiyordu su veriyordum binde bir yarım bardak falan içiyordu şuanda da hiç ama hiç su içmek istemiyor elimden geleni yapıyorum sürekli meyvesuyu istiyor gerçekten çok yoruldum artık nasıl suyu sevdirebilirim 🥺🥺🥺😢