dyguukrtc valla hiç devletten memnun kalmadım adam akıllı cevap veren yok zaten şehir hastaneleri hep asistan hatta ben gün almak için gittiğimde sordun kim giriyor ameliyatına hoca ve ekibi dediler hoca başlarında olur ekibi yapar benim çocuğum denek değil kimse kusura bakmasın sonra orta doğuda Serkan kayabaşı na yaptırdık ameliyatını elhamdülillah şuan iyi