eylm1 bende çok direndim iki uyku diye ama yok her çocuk farklı uyku aralığını biraz açtım şöyle 7 mi kalkış 11 de uyuttum siz çok erken götürmüşsünüz 8 de kalktığında isterseniz biraz saatleri uzatım öyle deneyin bende öyle yaptım saatleri uzattım biraz biraz öyle idare ettim ama sonra olmadı artık tek uykuya düştüm ondada 2 saat uyur oda ilk 40 dk uyur sonrasında ben yanında olurum bensiz kalınca ağlar odadan çıkar geri yatağına götürüp yatırırım başında beklerim bende öyle dinlenirim bu şekilde de zor yanında durmak ama uyusunda onada razıyım diyorum 15 aya giriyor bebeğim bu arada