gizemaylam Meşhur silikon mama tabaklarını kullanmazsak sanki olmiycak gibi melamin mama tabağı kullansak nasıl olur bebeğim ek gıdaya geçicek kararsız kaldım
Mnli gizemaylam ben direk bizim porselenleri kullanıyorum gayet de oluyor oioi var ilk çocuğumdan başta evet ama sonra yap salça girince temizlenmiyor gibi geliyor ayrıca deyerjan kokusu kalıyor
1bebe1anne gizemaylam ayrıca plastik kokusu yemeğe siniyor tadı değişiyor önermem aldık kullandık memnun kalmadık
Mnli gizemaylam hiç bir muadilini denemedim bilmiyorum oioi bu konuda en iyisi diye ilk çocukta pipet temizleyicisinden bardağına kaşık tabak önlük diş kaşıyıcı neyi varsa aldım hepsi de gereksiz 😅
bendenbirtanedahayok gizemaylam ben oioi aldım daha 6.5 aylık kullanmaya başlamadık ama vakumları iyi güzel temizleniyor bide kokmuyor benimki anlamadım
imaddesi gizemaylam olur neden olmasın bende plastik aldım a101′den. Şişirme markalar, altı üstü silikon yani o kadar para vermeye gerek yok 🤷🏼♀️