Kızlar bebeğim 5 aylık bu ayın sonuna doğru tadımlara azıcık başlayıp 6. Ayda tam ek gıda tadımlarına başlamak istiyorum bebekleri biraz tontiş olup doktorundan ona göre bi beslenme önerisi alan oldu mu nasıl yapıyorsunuz benim bebeğim mama ile besleniyor kız ve biraz tontiş. Bi yerde gördüm bebeğiniz mama yiyorsa ve kiloluysa ek gıda sürecinde irmik pirinç unu kullanmayın diyordu o yüzden sordum