Destekleri biraktigim halde hala gece uyaninca kendi uykuya donemiyo ayaga kalmiyo yasina girdi artik şu uyku sorunu cok yipratti beni😔
Destek olarak emzik var ama emzik sıkıntı degil bence çünkü emzigi dusurmuyo hani dusurupte ona uyansa neyse de bide uyuturken ses aciyorum uyuyunca kapatiyorum ama gece uyaninca ses acmami beklemiyo ayaga kalkip agliyo aglarken emzigi dusuruyo geri emzigini verip yatiriyorum niye uyandiginda geri uykuya ddva etmiyo ya😭