Berenkuss
Benim kızım da bir yaşında idi sanırım anneme bıraktım eşimin ayağında çatlak vardı hastaneye gittik geldiğimde emmek istemedi, gelmedi bir ara dışarda ya babası ya ananesi bebek arabasini kullansın istedi şimdi iki yaş 2 aylık nereye gitsek sağa sola anne diye bakıyor sanırım bizi elde avucta gördükleri için o şekilde yapıyorlar,bizim geçti sizin de geçer inşallah annesi üzülme bir gün o da annesinin onu koşulsuz sevdiğini anlayacak bebek daha aklınca onu şımartan kişilerle daha çok takılmak istiyor