Yarın arkadaşımın mevlüdü var çocuğun doğum günü içinmiş ama ne hediye alınır bilmiyorum sizlere gelen hediye vs yazar mısınız yada aldığınız, para koyalım diyo eşim ama caiz değilmiş mevlüt karşılığı para toplamak gibi olduğunu duydum hediyemi alsam