Audrey_ Mesela 80 ml mama hazırlıyorum 80 ml su üstüne mama ekliyorum o mama miktarı 100 e çıkmış oluyor. Çocuğum yine de 80 ml mi içmiş sayılıyor yoksa 100 mü?
sarmaliklahana Audrey_ biberon da ölçü var zaten. Mesela 3 ölçekli k su koyuyorsan 3 kaşık ölçekle mama koyuyorum 🙄
Audrey_ oylesinebiri__ mesela 90 a 3 ölçek değil mi? 90 ml su koydum üstüne de 3 ölçek mama koydum ya mama totalde 120 ml oluyor. 120 ml mi hazırlamış oluyorum yoksa 90 mı. Onu merak ediyorum işte
oylesinebiri__ Audrey_ 90 hazırlamış oluyorsun mamada kuru toz onunla miktar fazla olmaz çalkalayınca öyle görünebilir
birbalikannesi Audrey_ ben attığım mama miktarı kadar hesaplıyorum bazen suyunu bir ölçek fazla koyuyorum yani 90 cc için 3 ölçek attıysam 120 ye kadar su koyduğum da oluyor
zcg Audrey_ bu konu benim de aklima takimisti. Doktora sordugumda sen 90cc koyuyorsun 3 kasik mama koyunca o 100 cc oluyor. Yani sen 100cc icirmis oluyorsun her mama kasigi 5 gramdır demisti
Audrey_ zcg demekki doğrusu o. Mama koyunca çoğalıyor çünkü. Ben şu an 80 cc veriyorum diye herkes az diyor ama aslında 90 falan içirmiş oluyorum