Merhaba sevgili anneler sizlere oğlumla ilgili kafama takılan yada benim takıntı hakime getirdiğim bir konu hakkında fikirlerinizi paylaşmanızı istiyorum. Oğlum 20 aylık tek ikili cümlesi su doduyy anne kak. Birde hemen hemen diğer kelimeleri söylüyor ver at aç hayvan sesleri arabaya düt diyor ayıcık, hapşuu, kaka dur baba aba (abla) yengeç karga cici birde çok fazla anlamsız kelümesi var elini açıp konuşarak bişeyler anlatmaya çalışıyor bisküvi ayakkabı kraker çizgi film baba mama meme diyor eliyle istediği herşeyi gösteriyor ama bazen beni takmıyor bunu söyle annecim dediğimde mesela aşırı aktif sürekli keşfediyor herşeyi. Göz teması ben konuştuğumda dinler var komut alma bazen canı isterse var. Sizce normal mi sosyal gülümsemesi bize karşı falan iyi ama baba gitti geldi gibi ifadeleri kullanmıyor uçuyo diyo uçan birşey gördüğünde bişey düşünce düştü diyor lütfen yazarmısınız bebeğimin bilişsel gelişimi iyimi ayına göre