zeynoelo bende post açacaktır burayı gördüm. 3ay 5 gunluguz ve 2 gundur uyku gerilemesi yasiyoruz bugün gece de yaptı gunduz da ayni şekilde ağlamalar susmaksizn. Güzel giden bu düzenimiz vardı uykusu çok güzeldi düzenli kesintisz uyuyordu gece bu kalıcı olacak diye korkuyorum yaaa kalmaz demi