Aminemom Kızlar merhaba. 2 aylık kızım var 37 haftada 3100 gr doğdu. 40ı çıktığı gün 4100 gramdi bugün tartildi 4400 olmuş sadece 300 gram almis 20 gunde. Sadece anne sütü alıyor çok kusuyor reflusu var onerebileceginiz bisey varmi
Aminemom arbcummu yumurta diyeti verdi doktor biraz faydasi oldu ama bu kezde galiba sütün kalitesi azaldi çok üzülüyorum
Aminemom arbcummu öyle ama anne yüreği işte. İlk kizimda da dil bağı vardi onda da emme sorunu yaşadık simdide emiyor emdiği gidiyor geri
Aminemom nutellamih sütüm var süt artiran çaylar yapip içiyorum bebegim doyuyor doymasa aranır ağlar diye düşünüyorum. Haftaya doktor kontrolünde ne diyecek bakalim doktorumuz