barbiee_ çocuklara eşim baktı gece oğlum zaten uyanmıştı ağlıyordu ben giderken anne diye 😢 çok kötü oldum. Hastaneye gittim de serum takıldım ilaç verdiler aslında bugün yatış verilmesi lazım dendi ama ben istemedim sabah çıkışım oldu 8.30 da eve geldim şimdi çok şükür iyim biraz karın ağırım var sadece