16aylık meme bagımlısı bir bebem vardı.Sabır taşı sayesinde 4.güne geldik 🤣Anlık karar ve dualarla pazar akşam sürdüm az sürdüm emmesine fırsat vermeden bir daha bol sürdüm eeeğ dedi emmedi.Gel em vereyim dedim ııııııg dedi gitti yatmadan yulaflı yoğurt muz karışımı yaptım uyuttu eşim.Gece uyanıp 5dakika ağladı istedi bir daha sürdüm gördü almadı ağzına emzikle suyla devam dedik sonra göğüsüme elini koydu uyudu.Bitti gitti attık ıııy dedim güldü sarıldı uyudu.Ertesi gün tabi ilk gün öğlen alışık olmadığı için kahvaltısını güzelce yaptı 1saat uyudu tekrar sürdüm sabır taşını görsün diye mememi kapattı hemen huzursuzdu ama uykusuzluktan akşam sevdiği şeyleri yaptım güzelce yedi yatmadan da çorba içirdim su içti ve bir kere kalkıp yanıma aldım su bile istemedi sarılıp masaj yaparak uyuttum.Dün de öğlen alışmış karnı tok olunca 3saat uyudu en korktugum şey öğlen uykusunda ne yapacak uyumadan önce bişeyler yedirip su içiriyorum uyanınca bile hemen birşey yemek istemiyor artık 🥲Rabbim o güzel gecede dualarla kestiğimden mi eziyet etmeden bıraktık çok istedim güzel uyusun, güzel yemekler yesin sorun çıkarmasın diye geceleri uyumuyordum bile 😊Stresim daha çoktu emzirmeyi kesmem daha kolaymış..Tek problem meme ağrım günde 1kere sağdım ,banyoda da sağdım 2 kere ateşim çıktı yataklık oldum sütüm bugüne dek ne terbiye olmuştu ne de azalmıştı çocuklarımı kucağıma bile alamadım dönemedim hiç..ilaç aldım dostinex diye dün içtim haftada 1kereymiş ne sağmam gerekti dünden beri nede ağrım oldu eğer bu şekilde olan olursa hiç düşünmeden ilaç kullansın derim.Antibiyotik alerjim olduğu için doktorada gitmedim çünkü sürekli uyumamam gerekirdi çocuklarımın bana ihtiyacı vardı.Çok şükür onu da atlattım içim rahat ben mutluyum o da mutlu artık hissediyorum.Fikir olsun size de o çok korktuğum süreç bitti ve gece de 1kere kalkıyor biraz sarılıyor sonra geri uykuya devam.Sormak istediğiniz ne varsa cevaplayabilirim.
Neden erken kestin diye söylemde bulunan gelmesin
‘’anne mutluysa istiyorsa bebekte mutlu olur’’Ben bu şekilde mutlu olacağıma inanıp kestim ve daha iyi hissediyorum artık alışıyoruz bu sürece ikimizde yeteri kadar emzirdiğimi de düşünüyorum 🌸