arzutuana Kızlar doğum yapalı 8 ay olacak bana karnında yalancı tekmeler duyacaksın dediklerinde inanmamıştım ama sürekli karnım seğiriyor yaşayan var mı 2 aydır oluyor ???
Cilekbiskuvi arzutuana Yani bilgim yok ama internetten baktığımda normal diyordu bazılarında oluyormuş kişiye göre değişiyor sanırım. Neredeyse 1 yıla yakın sürdü sonra geçti.
Cilekbiskuvi arzutuana Benm szn gibi sonradan olmadı ama baştan itibaren vardı 10 12 ay arası kesildi dye hatırlıyorum tam zamanını bilmiyorum bana da garip geliyordu sanki hamileymsm gibi😃
arzutuana Cilekbiskuvi hiç sorma ben hala regl görmedim hep diyorum acaba hamilemiyim hahah 😂😂birkaç kere kan bile verdim benim en baştan başlamadı çünkü birkaç ay sezeryan yerim hep uyuşuktu hiç hissetmiyordum hissetmeye başladığımdan beri içerde biri tık tık yapıyor 😂😂😂