agitmoms Selamlar kızlar toki hak sahipliğini satanlar var ön ödeme 41 bin imis adam 280 bine satıyor ödeme bitene kadar adamın üstünde olacak ama senet imzalanacak noter huzurunda böul3 bir seu varmış güvenilir mi avukat olan var mı adam ölürse nolur falan
sarmaliklahana agitmoms Zaten şu almayacaklar neden baştan kuraya girer ablama yani. Diğerlerinin önünü kesiyorlar sonra sarıda koyuyorlar. Sinir olmalık. Bende duydum ama mantıklı gelmedi bence satılması hak devri olmaması lazım. Kaç senedir beklıyoruz biz mesela cıkmadı. 🤦😏