Kızlar bebeğim 1 ay 28 günlük sadece mama olarak besleniyoruz ama yaklaşık 1.5 gündür her mama sonrası kusuyor. Fazla da vermiyorum mamayı öyle fazlasını çıkarır gibi değil ağız dolusu kusuyor ve bu genelde gazını çıkardıktan hemen sonra oluyor. Daha önce böyle bir sorunumuz yoktu. Tüm gece uyuyamadım kusar diye. Yaşayan var mı? Nasıl bir yol izlediniz. Hipp combiotic kullanıyorum mama olarak