Dorukdoruk Ben alıştırma bardağı ile verdim suyunu. Biberonları bende boşa aldım diye üzülüyordum fakat bebeğim 1 yaşına girdiğinde sütüm azalmaya başladı ve mama takviyesi yaptığım için biberonları kullanmaya başladım. Belki acil bi durum olur sütünü sağıp annene eşine falan bırakmak zorunda olursun, o zamanda değerlendirebilirsin veya ikinci çocuğa saklarsın. 🙂