Yeni bir işe başladım evden çalışıyorum oğlum 12 aylık olacak 10 gün sonra çalıştığıö yer süt izninden bahsetmedi hiç . Nasıl oluyor bilgisi olan varmı bazı kişiler haftalık çalışma saati doldurmak için cumartesi de calıstırabilirler dedi. Ama arastırdıgımda yasal olarak 1.5 saat günlük süt izmi oluyormuş ve çalısma saatinden sayılıyormuş bilen varsa aydınlatanilir mi?