Gerçekten artık dayanmıyoruz ya 3 haftadır artık yıldım 2 kızım ben eşim hepimiz hastayız tam geçti diyoruz 2 gün sonra tekrar başlıyor devlete gittim unflz ilacını yazsam bile faydasız dedim hastalığım başından kullanmamız gerekiyormuş ya herkeste böyle mi tekrar edip duruyormu ne zaman bitiyor