arasbek valla bizim 3.5 aylıkken bozuldu 4. Ayda uyku gerilemesi erken başlamıştır dedik, 5. Aya girdi hala devam etti ara ara düzeliyor gibi olsada bozulup durdu sürekli hem diş sancısı oldu hemde meme destekli yanımda uyudu o yüzden sürdüremedi uykuyu şu sıralar 4-5 günfür geceleri uyuyoruz bakalım yine bozulmazsa, gündüz uykular gitti işte bu seferde sürekli ağlıuor gün içinde(normalde huysuz bir bebek değil) eli sürekli ağzında ve kafa sıcaklığı var diştir diye düşünüyorum hala çıkmadı çünkü dişi