Kızım 85 günlük. Bi ara doymuyor diye mama da vermiştik ama doktor sadece anne sütünün yeterli olduğunu söyledi. O yüzden şu an sadece emziriyorum ancak sağım yapıp arada bir işim olduğunda sütümü bırakmak istiyorum. Sağımda sütüm çok az çıkıyor. Hem bunu artırmak istiyorum. Hem de sütüm sanki yine azalıyor gibi artırmak istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim?