cnsuuozzgen Arkadaşlar kızım 1 yaşında her altını açtığımda özel bölgesini pişik olsa da olmasa da yağlayıp pişik kremi sürüyorum (sudokrem kullanıyorum) varsa güzel bir krem önerilere açığım
pogacayanaginannesi cnsuuozzgen ben kızarıklık yada pişik olmadığı sürece krem kullanmıyorum olursada bende sudocrem kullanıyorum çok etkili temizleyip kurutup öyle kullanıyorum sürekli pişik olmadığı halde krem sürmek cildi hassaslastiriyo
eges_momm cnsuuozzgen mustela kullanıyorum 1 2 kez bez kaynaklı pişik oldu sonra bir problem yaşamadık tavsiye ederim
zeynepp0116 cnsuuozzgen hamazinc kullanıyorum. Çinko içerikli olduğu için bebegime çok faydası oldu. Biz de çok pişik yaşıyoruz ve bu kremle hızlı bir şekilde atlatıyoruz. Eğer çok pişiği varsa kremi sürdükten sonra bezinin arasına bir pamuklu bez koyun. Bebek bezinin vücuduna değmesini engeller ve tahrişi yok eder
berrakhsmnlr Ben her alt açmada değil de günde 2 kez falan bepanhtol sürüyorum şuana kadar hiç sorun yaşamadık 16 aylık kötü derece de pişik 1-2 kez olmuştu hamazinc sürdüm ertesi güne geçirmişti
defnesmom3 cnsuuozzgen bende suducrem kullanıyorum ama çok pişik olup geçmezse eczaneden pudra aldım onu kullandım çok pisikte kremi bile sürerken acidigi için surememistim
mervenur25eylul Ben sağlık ocağındaki ebemizin önerisiyle sadece sabah ilk defistirmede Bepanthol kullanıyorum sonrasind güzelce temizleyip kurutup klasik yeşil tüp arko kullaniyorum bize iyi geldi doğduğundan beri hiç pişik olmadı