Kızlar 16 günlük bebeğim var şuanda hem annem hem kayınvalidemle beraberiz memleketten uzakta yaşadığım için ikisi de aynı anda geldiler ve 40ım çıkana kadar kalıcaklar Allah razı olsun ama ben şimdiden yana yana 40ımdan sonra ikisi aynı anda giderse ne yaparım diye düşünüyorum. Eşim jandarma 4 günde bir nöbet tutuyor 24 saat nasıl bebekle yalnız kalırım diye düşünüyorum