Hanımlar önce kuru öksürük geldi sonra da her yerim kırık gibi halsizlik burun akıntısı geldi ve ateşim var şu anda büyük ihtimalle titriyorum iki üç gündür de göğsüm şiş emzirirken acı çekiyorum mastit mi soğuk algınlığı mı geçiriyorum bilemedim başına gelen var mı böyle bir durum?