AnnaGloria Düşme vs olmadı koluyla gayet hareketleri yapıyor dün de bir kere söyledi bugün de yarın kontrolümüz var neyden kaynaklanabilir
Zeliff AnnaGloria üzerine yattıysa veya benim kızım çok yapar otururken filan dayandıysa ağrımıştır belki. Kötü bir şey olsaydı hareket ettiremezdi sanırım kontrolde doktorunuza danışırsınız🌼
AnnaGloria xbebegimx benim de o aklıma geldi Allah göstermesin farklı birsey olsaydı kolunu da hareket ettiremezdi değil mi hem de çok ağlardı diye düşünüyorum yarın söyleyeceğim doktor ama içimi çok huzursuz etti