Bebeğim 7 aylık . Bez değiştirme sırasında bacaklarımın eşit olmadığı farkettim 1 cm bile değil fark belki yarım santim . 3 farklı ortopedi uzmanına götürdüm geçici bir durum olduğunu röntgende sıkıntı olmadığını bacaklarımın eşit olduğunu söylediler . Bugün ayağa kaldırıp bastırdım bı bacağını basıyor direği topuktan çok hafif havada kalıyor. Doktorlar bir şey yok dese bile için hiç rahat değil . Var mı bu durumu yaşayan