Kızlar cok düzenli değil adetim zaten geçen ayda ondan önceki ayda 10 ar gün gecikmeli gelmişti bu ayda da bu gün 15 gün oldu 3 tane erken gebelik testi yaptım negatif niye gelmiyor hala bu ay stresli bir dönem geçirdim biraz ilaç kullandım onlar yapar mı mide ilaçları agri kesiciler falan
Birde bu ay yumurtlama tam adet olacağım gün oldu ondan olabilir bilgisi olan varmi yada bu ay uzun g3cikme yaşayan