Ortalıkta çok fena bir salgın var arkadaşlar üstelik kolay kolay da geçmiyor hastaneler tıklım tıklım ve randevu bulmak bile çok zor oluyor lütfen herkes dikkat etsin özellikle çocuklar için korkuyorum gerçekten koronadan beter bir salgın hastalığın içindeyiz öksürük eklem ağrısı ve daha fazlası bu süreçte bence çok kalabalığa girmeyin . Rabbim tüm hastalara şifa versin 🌸