kirpapatyasi19 Selam kizlar hava nemlendirici aldim hem evim mis gibi koksun hemde ortami nemlendirsin diye trendyoldan siparis verdim kullanan varmi memnun kaldinizmi
2erkekannesii01 kirpapatyasi19 ben 2 yıldır kullanıyorum ama öncelik evin nemini ölçmek kafanıza göre kullanmanız sorun oluşturabilir dusuk olmasında fazla olmasida tehlikeli
Myrtle kirpapatyasi19 kanz almistim cocuk dogunca bir hevesle. Meger evimin nemi idealmis. Calistirdim 80 lere cikti. Kuf gibi koktu oda. Artik kullanmiyorum. Nem dusukse ise yarar memnun kalirsiniz
2erkekannesii01 Benimki Respirox 2.5lt isikli surekli ışık rengi değişiyor gece lambası gibi çok memnunum ama önceliğiniz nem ölçer olmalı