Şimdi şöyle ben endoskopi olmuştum çok yüksek bir fiyata sonra haksız kazanç sebebi ile paramı aynen iade ettiler, sonrasında Eylül 2024 tarihinde hamileydim bebeğimin kalp atışları durdu kürtaj oldum özel hastanede ve o zaman bizden aşırı yüksek fiyat aldılar zar zor bulduk ödedik şimdi ben bunun peşine düşmek istiyorum ama şöyle bir bilgi edindim.

Burda ne demek istemiş önceki hastane ile farklı hastaneler bu arada
Acaba (taraf) aynı hastane ile 1 başvuru hakkınız mi var yoksa
Taraf,sebep ve konu ne olursa olsun 1 hakkımız mı var
Sizler ne anladınız bu bilgiden