pogacayanaginannesi canım ülkemin yönetim şekli, adalet anlayışı ne yazık ki bu. Çok sinir bozucu bir durum ama olan hep namusuyla çalışıp yaşayana, her türlü vatandaşlık görevini yapana oluyor. Siz hiç şerefsizlik yapan ve çalıp çırpan insanların kötü olduğunu gördünüz mü? Ben görmedim. Hepsi işte kaçak kullanıp, çalıp yaşıyor ve üstüne de düğünlerinde trilyonlarca takı takılıp gösteriş yapıyorlar.