Benim oğlumun 2 aya yakın sürdü. Ayakta zıplayarak emziriyordum birde kendim sırt üstü yatıp onu üstüme yatırıyodum öyle emerdi.Başka türlü emmezdi.Çok şükür memeyi tamamen bırakmadı ama yeterli beslenemediği için mamaya başladım.İlk başlarda şırınga gibi bi aparatla besliyoduk sonradan biberon emmeyi öğrendi.Yaşını geçt ama mamayıda memeyde bırakmadık devam ediyoruz.