
Herkese iyi günler 5 gündür gebelik testi yapıyorum erken gebelik testi olmak üzere hepsinde aşırı silik çizgi çıkıyordu toplamda 7 tane falan yaptım bu sabah ki en sonki resimdeki bu sabah kan testi verdim artık netleşmesi için sağlık ocağına inşallah güzel haberler alırım 🤲