Hanımlar selamlar ben oruç tutuyorum bir kaç gündür,ezan saatine baktığımda mesela 6.30 u gösteriyor ama ezan 10-15 fk sonra falan okunuyor ezana kadar sahura devammi yoksa interntte yazan saate ezanı okunmuş sayıp sahuru bitirmemiz mı gerek çok aklıma takıldı ve iyi ki bu uygulama var 😍