ezgiyzz
Şu an ek gıda doyumluk değil tadımlık zaten.
Neredeyse 8.aya kadar tadımlarla ilerliyor.
Bebek dokunsın , keşfetsin , sütten farklı bir şeyi tadarak çiğnemeyi yutmayı öğrensin diye.
Bence başlamanız lazım. Hatta bazı doktorlar 5.ayda bile başlatır sizin doktorunuz niye öyle demiş anlayamadım.
Benim bebeğimde 6 aylıkken 10 kiloydu ama yine de başlamıştık.
İlk başta sebze tadımları yaptık , tadım yaptıktan sonra
Sonra yumurta , peynir
Yavaş yavaş meyve tadımları
7.ay itibariyle kıyma , tavuk , balık
Sonrasında da bebeğe göre çorbalar, yemekler.
Tuzsuz , zeytinyağlı
Böyle ilerledik biz