boralii yok, hafif bi gerginlik oluşuyor ne yapılacağını bilemediğin için, ama genel olarak öyle rahatsızedici derecede acıtacak bir hiss olmadı, ben daha yeni taktırtım henüz düzensizlik falan olur mu bilmiyorum, sadece doktor dikkat et dedi, ağır kaldırma ,zıplama ,ani hareketler yapma dedi, o yüzden acaba egzersiz sorun olurmu diye düşündüm