Hayallerhayatolsa ben 85 kiloyum şu an. 5 ay önce 87 kilo ile doğuma girdim, ilk 1 ay içinde 77 kiloya düştüm ve birden sütüm kesildi. Geri gelsin, gelince artsın diye ne bulduysam sutu getirip arttıracak yedim içtim. Hala aynıyım. 2 gündür glutensiz beslenmeye başladım. ( zaten gluten hassasiyetim vardı)
2 gün içinde karin bölgemdeki ve yüzümdeki şişlikler indi. Çok hevesliyim şu an. Daha öncesinde de hayatımdan sadece gluteni çıkararak 2 ayda 12 kilo vermiştim, şu an ne kadar gidecek hevesle bekliyorum. Bir öncekinden farklı olarak pazar günleri için off verdim kendime serbest günüm 🙊 Biraz daha kilolarımdan kurtulmak için bir şey yapmasaydım gerçekten psikolojim çok kötü etkilenecekti