Selam güzel anneler 5 yaşındaki kızım sürekli hasta grip öksürük gibi yani 🥹bugün sabah sağlık ocağına gittik doktor canım aşı derecede sıktı hatta bu çocuk niye bu kadar çok hasta olmuyor Bir yerde yanlış yapıyorsunuz ya da mikrop kapıyor ya da başka bir şey var dedi sorun çünkü kızım hiçbir şey yemiyor ama ciddi anlamda yemiyor bundan mesela 2 sene öncesine kadar köfte tavuk balık her şeyi yiyordu sebze ama şu anda huyu tamamen değişti makarna yoğurt pilav arada çok nadir olarak Bir iki parça tavuk menemen krep hep bu tarz şeyler yiyor doktora dedim ki hocam yemek yemediği için olabilir mi çünkü yemek yemiyor dedim onunla alakası olduğunu düşünmüyorum diyor iyi de yemek yemeyen bir insanın bağışıklığı düşük olur sizin de çocuklarınız çok sık hasta oluyor ama bir de en önemlisi kreşe başladı