Selintc Kızlar merhaba sabır taşı kullanarak memeyi bırakan varmı bebişiniz kaç aylıktı? Nasıl kullandınız? Nasıl uyuttunuz?
evlatkokusucennetkokusu Selintc ortanca kızım 18 aylıkken bıraktırdim sabır taşı ile emmeyi. Ben daha öncesinde desteksiz uyutmayı öğretmiştim. Pişt pat yöntemi ile uyutuyordum.