Mavi10 bende o yüzden almıştım o markayi. sonra tahinini de almıştım tahini de ilk aldığım gibi değildi değişikti. Burada yine okumuştum sanırım içinden bu çıktı falan diye şu an hatirlamadim.o yüzden riske atamayip organik sertifikalı ürün tercih etmiştim.