Merhaba
Oğlum 17 aylık sabah ve öğlen genelde birlikte yeriz ikimiz biraz oturur ama sonra inmek ister akşam ailecek yiyoruz ama hiç oturmak istemiyor ya benim ya babasının kucağında ya da masanın üstünde olup karıştırmak istiyor ayrı mı yedirsem ama böyle alışmasını istiyorum ne yapabilirim fikir verin 🥹